lördag 30 augusti 2008

Leksaker!

Idag var jag, mamma och pappa inne i stan och kikade i affärer, jag fyller ju år imorgon.... Första stoppet blev leksaksaffären! Min favvo plats.... Pappa lyfte ner mig på golvet, så jag hade massor av plats att krypa på, genast spanade jag in en hylla med en massa leksaker! Självklart drogs jag till en leksak som gjorde en massa roliga läten. Åh, vad jag tyckte om den! Jag blev alldeles till mig!! Mamma och pappa stod länge och funderade på om de skulle köpa den, men den var lite för dyr just nu tyckte mamma och pappa. Attans...
Nu på eftermiddagen var vi och hälsade på min kompis Cornelia en liten stund. När vi kom hem ringde mamma till tant Ann och fick receptet på hennes goda jordgubbstårta...
Nu är det dags för min skönhetssömn, och mamma och pappa ska nog titta på nån film, det gör de nästan varje kväll när jag har somnat. Det tycker inte jag är riktigt schyst, när jag blir lite större ska jag också vara med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen.
Ha en rolig dag, med många presenter och tårta.

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till dej Walle på din 1-årsdag och många kramar.

Anonym sa...

GRATTIS PÅ 1 ÅRS DAGEN, TÄNK VAD TIDEN GÅR FORT! Hoppas du fick många roliga leksaker.