måndag 18 augusti 2008

En dag med pappa...

Ja idag var det min och pappas första dag tillsammans, alldeles ensamma! Mamma jobbade, vilket hon inte alls tycker om. Men, jag förstår henne, hon saknar ju mig för att jag är världens snällaste, goaste kille i hela världen! Det tycker iallafall jag...
Men jag och pappa har haft en bra dag, även om jag har blivit förkyld. Så nu ikväll mår jag inte så bra, jag är ledsen och ingenting är bra! Men mamma har gett mig en alvedon och nässpray, så jag hoppas jag kan somna snart.
Godnatt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är säkert mamma som kommit hem med dumma baciller. Hoppas du blir bättre och får sova.

Anonym sa...

Det är inte roligt att vara förkyld. Men du blir nog bra snart.Ha det bra med pappa. Sköt om dig.

Anonym sa...

Men lilla pojken då! Stackars dig som är lite sjuk, lite glass kan vara gott, säg det till mamma och pappa!

Anonym sa...

Usch för att va sjuk.. Har själv legat i halsfluss, så trist!!
Fina bilder ni satt in..
Kul att få va me pappa.. kör riktigt ordentligt me han.. Hihi..
Krya på dig lilleman..
Kramar

Bettan & Sabina sa...

Hej kusinen! Ja jag är ochså snorig och hade lite feber igår. Men glass gör sussssssen!