lördag 16 augusti 2008

Kramar...

Ojoj, jag har haft en tuff vecka! Mommen och moffen har varit och hälsat på oss. Plötsligt hade jag fyra personer att hålla reda på...
Pappa har också äntligen kommit hem från farbror Tommy. När han kom hem fick han tre stora kramar av mig! Jag blev så glad när han kom att jag blev tyst! Men oj vad jag kramade honom! Pappa sa att han fick en tår i ögat:) För när han for till farbror Tommy hade jag inte lärt mig att kramas, men när han kom hem, då hade jag fått kläm på det. Så nu gör jag inget annat!
Moffen har gjort klar våran altan, pappa hjälpte också till en del. Det blev så fint!
Mamma har börjat jobba, så nu ska pappa vara hemma med mig. Mamma är avundsjuk på pappa som får vara hemma med mig.... Men vi killar kommer ha så roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å va de e mysigt att kramas..
Kram