söndag 24 augusti 2008

Förkylda....

Åh vad jag och pappa har varit sjuka... Båda är förkylda så det är så synd om oss! Mamma brukar säga nåt om att det är typiskt karlar. Jag vet inte vad hon menar, förstår hon inte att jag och pappa behöver mycket omsorg när vi är snuviga... Pappa har gett mig glass för min onda hals. Pappa vet precis vad jag behöver.
Hur det är med mamma? Ja, hon är fortfarande frisk, men hon hostade och kraxade imorse, så kanske hon också är på väg att bli sjuk. Då ska jag och pappa ta hand om henne.

3 kommentarer:

Bettan & Sabina sa...

Ja man ska ha glass minst 1 gång i timmen, för dem plåga en med näsdroppar o febertermometer och alvedon och vad nu allt heter. Så då måste jag få berömmmmmmm och då sitter glass och kanske någon godis bit bra. Kram Kusin Sabina

Anonym sa...

Hoppas att du har blivit bättre i förkylningen. Och att du fått ätit mycket glass.
Kram och puss från/ fammo

Anonym sa...

Haha.. Ja se karlar..
Glass i mängder ska de va!!
Krya på er..
Kramar