torsdag 24 juli 2008

Varmt!

Fy, idag har det varit så varmt! Jag svettades trots att jag fick gå i bara blöjan. När mamma tittade på termometern visade den 31 grader!
När pappa hade gett mig vällingen och stoppat mig i säng så var jag alldeles svettig och varm, jag brukar inte sova så bra när det är så här varmt. Därför är mitt fönster öppet. Mamma trivs när det är varmt, men pappa han är mer som mig, han gillar det inte! Vi killar måste ju hålla ihop mot mamsen. Därför är jag pappas pojke just nu, mamma duger hon också, men det är roligast med pappa:)
Pappa och mamma hälsar till alla släktingar och vänner som läser här om mig, hoppas vi kan träffas snart!

5 kommentarer:

Anonym sa...

det är klart att killar håller ihop
mammor är bara tjatiga morrmor tycker att det är roligt att läsa vad som händer hos er

Anonym sa...

det är mormor som är anonym det blev något fel

Anonym sa...

Hej hopp lille Walle!

Ja din mamma är precis som din morbror, älskar värmen. Men det gör ju moster Gunilla med! Här är kl 10.15 och det är redan 25 grader varm, undrar hur den här dagen slutar?

Anonym sa...

De e jobbigt me värmen, men de e bra att vi får känna av sommaren!! Har ju varit lite si o så me den!
Ja, hoppas vi ses snart igen!
Hälsa så gott till mamma o pappa!
Kramar i massor..

Anonym sa...

du kan tro att vi har haft varmt i ö-sund, farfar har nästan runnit bort, men nu har jag torkat upp honom och satt han på altan! nu är kl.21.00 vi sitter ute och njuter. hälsa mamma och pappa..
kram