tisdag 15 juli 2008

Tidig morgon

Idag var det pappas tur att gå upp med mig, just därför vaknade jag 0500:) Jag vet ju att pappa inte är någon morgon människa.... Nu var det ett tag sedan jag visade mitt humör, så därför blev jag vansinnigt arg imorse. Jag skrek så det ekade i huset:) Där fick dom..... Anledningen? Ja, men jag fick ju inte gröten tillräckligt snabbt! När jag är hungrig då har jag inte tid att vänta, snabbt ska det gå.
Mamma brukar se lite skyldig ut och säga att jag har nog ärvt hennes temperament...

2 kommentarer:

Anonym sa...

de är bra läxa upp dina föreldrar nån ordning får det ju vara här uppe i norden har det haglat i dag och åskat nu skiner solen. kramar till er

Anonym sa...

Det är klart att man skall vara morgon pigg dom skall veta av att dom har dig.Mamma var likadan så du vet det.