lördag 12 juli 2008

Fått en ny kompis...



Idag tyckte jag att mamma förtjänade en liten sovmorgon, så jag sov faktiskt ända till 05.45! Det är faktiskt riktigt bra för att vara mig, mamma och pappa är nog lite trötta för jag brukar vakna 0500. Men idag var nog mamma utvilad för hon såg så glad och nöjd ut när hon kom in till mitt rum:) Det har varit en bra dag idag, pappa har börjat fixa i vardagsrummet. Jag tror det blir bra när det är klart. När det var dags för min tupplur mitt på dagen gick mamma och pappa ut med mig i vagnen. Vi gick till vår favorit pizzeria, där charmade jag bagaren så pass att jag fick mjukglass och ballong av honom. Förut var jag lite rädd för honom, men nu tycker jag att han är helt okej! Eftersom det har varit så varmt idag (+22 ) har vi varit ute hela dagen, jag tycker om att krypa omkring på gräsmattan. Men när jag kröp ut på stenplattorna kom pappa och hämtade mig, han sa till mamma att han fick rysningar när han hörde hur jag skrapade mina knän, knaspappa:)

Inga kommentarer: