söndag 27 juli 2008

Ännu en varm dag!!

Idag var det 35 grader i skuggan, jag kunde inte vara ute så mycket idag. Svetten rann och jag var jätte trött. Hrm, mamma och pappa var nog också trötta eftersom jag vaknade 04.30 imorse:) Men idag kom ingen in och hämtade mig, utan de väntade ut mig så jag somnade om en liten stund.
Nu på kvällen har det regnat och åskat jätte mycket, vilket inte mamma tyckte om. Men vi lekte med dammsugaren, så jag tror att jag lyckades få henne att inte tänka så mycket på åskan. Nu ska jag sova! Godnatt på er alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch för åskan.. bra att du fick mamma att tänka på nåt annat!!
Vi har de lite svalare här, 26 grader bara.
Menar du att dom lät dig ligga kvar alldeles själv?? Va tarvligt!!
Jag ska påminna dig om de när du e äldre, så kan du ge igen på någe vis, bra va?
Kramar