tisdag 22 juli 2008

Mat


Det har varit två lite annorlunda dagar här hos oss, ja iallafall för mig. Jag är ju van vid min älskade burkmat, men igår och idag bestämde sig mamma för att prova ge mig "vanlig"mat! Så, igår bjöds jag på spaghetti och köttfärssås. Det var väldigt gott faktiskt:) Idag då blev det plättar till lunch, och då åt jag 6 stycken...., till middag då åt vi makaroner och korv. Undrar vad som kommer härnäst?
Idag var första dagen på ett tag som det inte har regnat, så idag var vi ute på gräsmattan och lekte. Det var jätte kul att gå med lära-gå-vagnen på gräset! Mjukt om fötterna:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken gorme du kommer att bli presis som farfar, här är det inget sommarväder,men det blir nog. kram till er

Anonym sa...

Morbror Janne säger att lille Waldemar är mamma upp i dan!!

//Janne

Anonym sa...

Hej på dig! Nu har även jag hittat till din blogg! Haha.. Tog lite tid, men men!! Den e jättefin!!! Va duktig din mamma e som skriver så bra om dig o ditt liv!! Ha de gott.. Hälsa mamma o pappa! Kramar..