måndag 23 mars 2009

Lugnt...

Ännu en lugn helg har passerat. På lördagen skedde något mycket märkligt, mamma och pappa hade skaffat barnvakt till mig! Det har väl inte skett på ca 1 år! Men nu var det så dags, mamma och pappa åkte iväg till den stora staden, gick på restaurang och bio. Jag tror de hade roligt, det verkade iallafall som det. 
Att de inte lämnar mig hos någon barnvakt oftare beror helt enkelt på att de har ingen. Alla deras vänner har egna barn och en massa aktiviteter, så det är väldigt sällan någon kan. Men nu kunde tant Ing-Marie. Mamma och pappa kände sig trygga att lämna mig i hennes vård, hon är nämligen lika stabil som en klippa ifall jag skulle få för mig att börja leva om. Men, kvällen passerade utan några problem. Så tack tant Ing-Marie! 
På söndagen gick vi på loppis, där mumsade jag i mig 3 varmkorvar! Jag älskar korv, precis som moffa. Dessutom äter jag lika fort som farfar... Så jag har nog ärvt saker från både mamma och pappas sida:)

1 kommentar:

Linda sa...

Snart syns vi:) Hoppas att båda är friska så vi kan leka och ställa till som 2 busungar ;) Kramar Malte