onsdag 1 april 2009

Nu får det vara nog....

Jaha, så var det dags igen. Hela familjen är sjuk. Som vanligt började det hela med mig, feber snorig och en hosta som kan få rökhosta att låta klent. Jag var hängig fredag-tisdag, så mamma var hemma med mig. På måndagen började mamma att nysa och snyta sig i ett.... På tisdag var hon alldeles röd i ögonen och snorade och hade feber. Välkommen i klubben mamma. Sedan på onsdag då var det pappas tur, men han är inte förkyld utan han hade vissa andra besvär...
Idag, onsdag då var jag faktiskt pigg och glad och därför provade mamma att lämna mig på dagis. Rapporterna säger att det har gått bra än så länge....Peppar, pepppar.
På lördag styr vi bilen mot Norrland... Så vi hoppas att vi alla piggar på oss tills dess.
Det ska bli roligt att träffa alla,, nu var det ju ganska länge sedan.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja kära nån, aldrig får man vara pigg och kry! Kusin Daniel har haft magsjuka, fast han spydde bara en gång, i hela sängen! Så vi får se om det sprider sig i familjen. Eller så har vi tur så det bara blev Daniel som fick en "släng" av magsjuka.

fammo sa...

Krya på er!
Det ska bli så roligt att träffas.
Kram

Jenny sa...

Krya på er!
Och hoppas att ni får det fint då ni åker upp till hemtrakterna igen. :-)