söndag 26 april 2009

Vår!

Eller, kanske sommar snart. Det har varit så varm här, pappa har gått omkring i shorts! Men inte jag, mamma och pappa tycker det är lite för tidigt för mig att lätta alltför mycket på klädseln. Lagom är bäst sägs det.
Idag har vi varit ute hela dagen. Klockan 0800 stod jag i pyjamas, gummistövlar och bankade  på dörren och skrek. Så pappa hade inte så mycket val... Det var bara att gå ut med mig. Vi har gjort allt möjligt, plockat på gården, städat garaget, lekt med mina leksaker på gräsmattan, hängt tvätt och cyklat. Vi har även varit hos några kompisar och lekt, plus att vi åkte iväg och åt glass och lekte på lekplatsen. Resultatet av all denna aktivitet blev att jag somnade som en stock i soffan, utan vare sig middag eller välling! Det var bara att stoppa mig i säng, kvart över 5! Ni får veta en annan dag om jag sov hela natten eller om jag väckte hela huset i arla morgon stund... 

1 kommentar:

Faster Pia sa...

Idag har även vi haft de varmt o skönt o gått i shorts! Härligt!!
Ja, lagom e alltid bäst!
Bra att du har så kul på dagen att du somnar på soffan..
Kram