lördag 14 mars 2009

Helg!

Äntligen är det helg! Vi ska bara ta det lugnt tror jag. Jag har blivit bättre nu, äntligen! Det enda vi väntar på nu är att vi ska få tid till sjukhuset. Min doktor tyckte sig höra ett blåsljud när han lyssnade på hjärtat, så vi ska kolla upp det ordentligt sa han. Men han var inte så orolig, det var mest för att vara på den säkra sidan. Han tyckte inte att det såg ut att vara något fel på mig, eftersom jag utvecklas som jag ska och växer sakta men säkert. Men, vi gör som han säger så kan mamma och pappa känna sig lugna sedan. 
I morgon tror jag att vi ska på en loppis.... Det brukar vara ganska roligt faktiskt, har jag tur så kan man köpa varmkorv där...
Nä, dags att sova min lilla lur nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, varmkorv MUMS!!
Ja, gå o kolla upp va de e, så att vi alla får veta det!
Bra att du blivit bättre!!
Kram