tisdag 14 oktober 2008

Finns det hjärterum...

så finns det stjärterum! Visst håller ni med om det? Det tycker iallafall jag! Det är så mycket som händer i mitt liv nu, tänder, förkylning, dagis, lära mig att gå. Ja listan kan göras hur lång som helst. Ni kanske förstår iallafall:) Ja, resultatet av alla dessa saker har blivit att jag har ändrat mina sovrutiner. Numera känner jag mig mycket tryggare i mamma och pappas säng. Får jag inte sova där, då sover jag inte alls! Jag sover oroligt och bara lever om en massa. Så, mamma och pappa har låtit mig sova hos dom! Vilken lyx:) Men mamma säger att jag lever om som en virvelvind och snurrar runt. Men jag tror att det inte stör mina föräldrar så mycket, det är ju ganska mysigt att trängas, varmt och gosigt.
Dagis ja det flyter på som en dans. Jag äter som en häst och leker massor.
Om nu alla tänder kunde komma och förkylningen försvann, då vore livet helt felfritt:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig - det är varmt, trångt och MYSIGT att trängas i sängen och du Walle, du kan hälsa dina föräldrar att det där kommer dom att sakna sen när du blir så stor så du inte vill sova hos dom - så de så ;-)

Anonym sa...

Hej walle! Ja jag går till mamma o pappa varje natt, eller på morgon kvisten o kryper ner. Mysigt tycker jag. Men jag måste altid somna i min säng själv.
Ska sova nu. Kram Sabina

Anonym sa...

Ja va mysigt å sova hos dom, fortsätt me de.. iallafall tills du blir 18!!
Kram

Anonym sa...

visst ska du sova hos mamma och pappa.
( det gjorde pappa också, så de så)
kram.