onsdag 29 oktober 2008

Biltur....

Ja, imorgon ska jag, pappa och mamma ut på en lång biltur. Vi ska upp till norrland och hälsa på hela släkten! Mormor, morfar, farfar, farmor, tant Ann, kusiner mfl! Mamma och pappa håller tummarna att jag ska hålla mig frisk!
Denna gång blir det en snabbvisit, egentligen kanske lite för kort, men eftersom vi inte kommer komma upp något mer innan jul, så måste vi fara nu:)
Jag håller på att lära mig att gå! Ja, jag kan nog, tror jag. Men det går fortfarande snabbare att krypa...
Nä, nu MÅSTE jag byta blöja! Sedan ska vi iväg till dagis!
Vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste du lova att köra försiktigt. Här finns det lite pyttepytte lite snö - hoppas den ligger kvar tills du kommer. Kanske vi ses en liten stund på lördag om du orkar.

Anonym sa...

Å va kul att få se dig igen! Skynda dig o kom, men kör försiktigt!!
Kram