fredag 6 november 2009

Nya tider?

Årets första snö har kommit och försvunnit! Så nu är det återigen bara grått och blött ute. Burr, vi längtar efter sommaren igen. Men jag tyckte faktiskt om vintern förra året, eftersom jag upptäckte hur underbart roligt det var att åka kälke!
Jag är frisk igen, lite hosta som dröjer sig kvar. Men det är inte så farligt. Snuvan är äntligen borta, så nu sover jag skönt igen, och som ni vet.... sover jag bra då sover resten av familjen också bra:)
Det där med sömn är ju ganska intressant. På dagis slocknar jag innan de hinner få på mig kläderna och lägga mig i vagnen. Samma tid varje dag, 10.00. Hemma somnar jag vid 20.00. Förut vaknadejag alltid 05.00 och var redo att leka, men nu får mamma och pappa väcka mig på morgonen när vi ska till dagis! Jag är så trött och sover enda fram till 7! I helgen som var sov jag enda till 08.30! Gissa om att mamma och pappa är glada:) Vi får väl se hur det blir i helgen....
På söndag är det farsdag, vi har köpt en present till pappa. Jag och mamma håller även på att klura på något mer, men vi får se vad vi hittar på.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: