måndag 3 augusti 2009

Välkommen hem pappa!

Äntligen kommer pappa hem! Han har varit borta två veckor och gissa om att jag och mamma har saknat honom. Men jag och mamma har också varit borta, vi var en vecka uppe hos momma och moffa. Vi hade jätte roligt, jag åkte båt, grillade, fiskade, lekte med vovven och bara myste! Men efter en vecka var det dags att åka hem till oss igen, så mommen och moffen var så snälla att de skjutsade oss:)
Men idag kommer alltså pappa hem, vi har gjort fint och så ska vi laga smarrig mat plus att han ska få efterrätt. Jag ska hjälpa mamma med maten, för jag tycker det är jätte roligt att stå vid spisen och röra i grytorna.
Jag skriver mer senare, nu måste jag iväg, det ska lekas, och busa lite. Om jag fick bestämma skulle jag kunna titta på tv hela dagen. Men där är mamma väldigt bestämd att sånt får jag inte göra... Tur att pappa kommer:)

1 kommentar:

Faster Pia sa...

Haha.. Ja vicken tur att pappa kommer hem..
Kram