måndag 18 maj 2009

Idag var dagiset stängt, så jag var hemma med min pappa. Vi busade hela dagen och när mamma kom hem hade vi städat ihop och maten stod på bordet. Pappa och jag fick massor av pluspoäng, för mamma var en trött och sliten mamma idag så hon fick en liten tår i ögat när det bara var att sätta sig vid matbordet. Vi killar i familjen vet hur man gör mamma glad:)
Jag har även varit på mitt första utvecklingssamtal! Det ska börjas i tid nu för tiden, men det gick bra och fröken sa bara en massa fördelaktiga saker. Något annat hade inte mina föräldrar väntat sig heller... 
I helgen arbetade jag jätte hårt med pappa, vi håller på och bygger ett förråd så vi har grävt och kämpat hela helgen. Jag lekte med grannens barnbarn, och ville inte alls gå in och sova. Men till slut fick mamma och pappa in mig och jag slocknade under tiden som jag åt kvällsvällingen. 
Nya kort kommer inom kort, måste bara ladda kameran först....

Inga kommentarer: