lördag 8 november 2008

En dag full med lek...

Idag har det varit en rolig dag, mamma och pappa tog med mig till lek & buslandet. Det är ett jätte stort ställe med massor av skojiga saker för barn. Det finns rutsch- kanor, klätterställningar, bollhav, studsmattor, piratskeppp, ja allt man kan tänka sig. En avdelning är gjord för små barn som mig själv! Min kompis Cornelia var också med, hennes mamma och syskon var ju också med förstås.
Oj, gissa om att jag klättrade, kröp och åkte rutsch-kana! Pappa och mamma tog med mig till de stora barnens avdelning också, och det var jätte skoj. Vi åt även lite mat där, korv med mos. Mums! Dessutom köpte pappa mjukglass till mig:) Visst är han snäll!
På vägen hem somnade jag så fort jag satte mig i bilen. Man blir ju lite smått trött efter så mycket äventyr. Iallafall, mamma och pappa har lovat att vi ska åka dit igen.
Tänk vilken tur jag hade som valde ganska hyfsade föräldrar! Eller egentligen, det är kanske dom som hade tur att de fick mig? Ja, så måste det vara!
Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, dom hade tur som fick just dig!
Hoppas du fick leka lika mycke som mamma o pappa??
Kram