måndag 3 november 2008

Borta bra men hemma bäst!

Jag säger då bara det, fy bubblan för att åka bil! Nu har mina föräldrar sån tur att jag är relativt lättsam när de släpar med mig över halva landet i bil. Men, denna gång kräktes jag över hela baksätet under resans gång:)
Vi har ju varit uppe i norrland på blixtvisit. Men vi bestämde i familjen att det var för få dagar att åka så långt. Vi satt ju bara i bilen hela tiden! Hemresan tog 10 timmar, så snälla ni, ha förståelse för att vi inte åker upp så ofta.
Men, iallafall så var det trevligt att träffa alla! Men det var intensivt, så jag var helt slut när vi kom hem.
Men om det är någon som känner för att komma och hälsa på, så är ni hjärtligt välkomna till oss.
Idag var jag tillbaka på dagis, jag hade jättekul. Men när pappa hämtade mig så hade jag ett blåmärke på kinden och på ögonbrynet. Ni som inte vet om det, jag älskar att klättra på allt. Men idag lyckades jag inte riktigt hålla balansen, så jag ramlade i golvet. Vilken tur att mina fröknar är så bra på att trösta mig. De är toppen!
Nä ni, nu ska jag dra mig tillbaka. Imorgon har mamma och jag sovmorgon till halv tio. (Säg inget till mamma, men jag tänker inte sova så länge!)
Puss på er allesammans!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var roligt att träffa dig också, så mysigt att få "rå om dig" en liten stund. Hoppas mamma kan baka god sockerkaka till dig någon gång annars får du komma till "tant Lena" så ska hon baka!!

Hälsa mamma och pappa så mycket från oss i Torvalla.

Anonym sa...

Ja men vi fick rå om er en stund i allafall och se hur stor du blivit. Synd att ni inte fick snusa på bebis, men de blir nästa gång ni kommer. Kram Fam Berglund

Anonym sa...

Ja, usch va jobbigt att åka så långt! (men skyll på dina föräldrar, för de e dom som bestämt att ni skulle flytta såå långt bort) hihi..
En riktig go o glaknul e du..
Å de e skönt när de e som vanligt igen.. hemma, dagis..
Kram