söndag 4 oktober 2009

Höst!

Burr, nu har hösten kommit. Nu är det dags att dra på sig varma kläder och krypa ner långt i åkpåsen i vagnen på morgonen när vi går till dagis.
Här hemma hos oss är allt som vanligt. Veckorna går utav bara farten, vi har alla varit förkylda men ända har vi alla klarat av gå till både jobb och dagis. Just nu äter jag penicillin, har åkt på en släng av öroninflammation. Men det märks inte på mig, utan nu håller vi tummarna för att jag ska tåla penicillinet den här gången....
Jag går framåt i utvecklingen säger de (mamma & pappa). Jag "pratar" mer, även om de inte förstår allt jag säger. Men jag bubblar massor, och om de inte förstår vad jag säger så är inte det mitt problem:) Jag har även växt en hel del, garderoben har varit tvungen att bytas ut och nya skor har inhandlats. Både mamma och pappa såg lika förvånade ut när skorna en dag plötsligt inte passade!
Vi har börjat att gå till badhuset varje lördagsmorgon. Oj vad det är roligt! Jag blir tuffare för varje gång, så snart har de fullt upp att hålla reda på mig:)
Dags för mig att krypa ner i sängen!

Inga kommentarer: