fredag 18 september 2009

Fredag....

Ja äntligen är det fredag! Veckan har gått fort som vanligt och mamma och pappa ser lite mer slitna ut för varje dag som går under veckan. På fredagar pustar de ut efter arbetet och ser ganska nöjda med att det är helg. Jag med för den delen, jag jobbar ju också egentligen. Att vara på dagis är ingen barnlek ska ni veta. Man är helt slut, men oj så roligt jag har där!
Den här helgen blir nog som andra ganska lugn. Det är saker som ska fixas och naturligtvis får jag massor av uppmärksamhet.
Mamma har kommit tillbaka från sitt lilla äventyr uppe i norrland. Det blev ingen älg för henne denna gång... Men jag tror inte att det gjorde så mycket egentligen.
Hon lyckades iallafall smitta ner större delen av familjen med förkylning.... Skäms på dig mamma.
Jag återkommer i helgen med lite nya bilder.

1 kommentar:

Faster Pia sa...

Å va din mamma va duktig, smitta ner alla..
Synd att de inte blev nån älg för henne..
Skönt me fredagar!!
Kram