torsdag 5 februari 2009

Utveckling....

Ja ni, det har hänt grejor i vårat hushåll. Jag håller ju på att växa upp till en stor kille, vilket mamma och pappa har blivit uppmärksamma på.... Jag har trätt in i en trotsålder, helt plötsligt har jag fått ett humör (som måste komma från mammas sida) och dessutom äter jag inte  lika mycket som förr. Detta är inte mamma och pappa vana vid, så de är nog en aning förvirrade över hur de ska handskas med mig. Men jag tror de har bestämt sig för en taktik. Det verkar som att jag inte får som jag vill, för det hjälper iallafall inte hur mycket jag än skriker. Då brukar jag blänga lite elakt på dem och kasta en leksak. Kan ni tänka er att de faktiskt har mage att ignorera mig!
Ja, som ni kanske förstår så är det spännande tider hos oss just nu...
Jag återkommer lite senare och berättar mer. Nu har jag några andra förpliktelser att ta hand om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du lilla gubben,det är bra sätt dem på plats,en mespropp ska man inte vara.GE DIG ALDRIG!!!!!

Anonym sa...

Haha.. Du e bra go du!! Kämpa på..
Kram