söndag 14 december 2008

Suck...

Hej på er! Nu är det länge sedan jag skrev här, men det har sin förklaring.... jag är sjuk, igen!
Men i onsdags blev jag sämre, så mamma tog mig till doktorn. Det besöket slutade med en kur antibiotika... Efter det gick det bara utför för mig...
I lördags kväll kräktes jag över pappa, soffan, mig själv och golvet i vardagsrummet. Plus att jag är fruktansvärt dålig magen, man kan nog jämföra det med en vattenkran. Någon mat har jag inte ätit sedan tisdag i förra veckan. Så, mamma och pappa satte sig i bilen och åkte med mig till akuten! Där fick jag ett stick i fingret, och en konstig gubbe i vit rock som klämde och kände överallt. Han sa att jag nog var allergisk mot den där hemska antibiotikan, så det fick jag sluta med. Som tur var, så fick mamma och pappa åka hem med mig igen samma kväll.
Så, nu försöker vi kurera min stackars mage som inte är sig lik efter denna pärs. Jag meddelar er när jag är mig själv igen!
För övrigt, snart är det julafton! Farbror Tommy kommer till oss! Det är länge sedan jag träffade honom, hoppas att jag inte blir alltför blyg. Ja, jag har ju börjat bli det lite nu för tiden, så jag brukar gå och gömma mig bakom mamma eller pappas ben:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

stackars liten. Krya på dig.
kram

Anonym sa...

Oj! Stackare där, hoppas du blir piggare snart, det är ju snart julafton!!

Anonym sa...

Å stackars dig, vicken pärs!!
Ja, hoppas du blir bra tills tomten o Tommy kommer..
Kram