torsdag 18 december 2008

I´m back!

Ordningen är återställd, jag är mig själv!! Jag äter som en häst igen och är ganska glad:)
Mamma och pappa pustade ut när jag började häva i mig mat igen. Tänk vad lättroade föräldrar är...
Nu när jag är frisk igen kommer mamma ha tid att knäppa en massa kort igen, så det kommer nya snart!
Jag har vuxit berättade de på Bvc, nu är jag 77 cm lång och väger 10 kg. Ja jag tappade en hel del i vikt när jag inte åt, men det tar jag igen snart:)
Imorgon ska jag och mamma till mammas jobb och dela ut betyg, det blir spännande!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å va skönt att du e bra igen!!
Ja vikten tar du nog snabbt igen..
Hoppas mamma har gett dom bra betyg så alla är glada Hihi.. annars kan de bli väldigt spännande!!
Kram

Anonym sa...

Va roligt att du har blivit frisk!
Må så gott!
Kram

Anonym sa...

Full fart framåt,tur att du är frisk när tomten kommer.Kram från Farfar och Ann

Anonym sa...

GOD JUL önskar jag Er alla!!
Många julkramar..

Anonym sa...

hej Walle. Vi känner inte varann men jag har busat en hel del med din mamma" när vi var ung". Du är så vansinnigt söt. Men se till att din mor oxå hamnar på bild på bloggen. pappa ska väl inte ha all cred för din charm..`.?
Hoppas det gick bra med tomten igår.

// Tant johanna i norrland