torsdag 18 februari 2010

På träningsläger....

eller inte riktigt, men jag håller på och pottränar! Det går ganska bra, om jag får säga det själv! Oftast springer jag iväg själv och fixar. Har misslyckats några gånger, men alla är vi barn i början, eller hur? PÅ dagis går det bra, där säger jag till. Nu har jag börjat säga till när jag har blöjan på mig också, så då får mamma och pappa skynda sig att få av den!
Spännande tider!
Just nu ligger pappa i sängen och mår pyton.... Det kallas visst magsjuka och vi tror att jag har smittat han. Igår var jag nämligen inte så pigg som jag brukar, dålig i magen och allt. Men jag kräktes inte och lekte och levde om på dagis! Jag håller mig långt ifrån pappa när han ligger där i sängen, vill inte bli smittad så alldeles innan sportlovet!

Inga kommentarer: