lördag 6 juni 2009

Överskottsenergi...

Ja, alltså det är inte jag som har det, utan det är mamma... Hon släpade ut mig i vagnen när jag skulle sova, ringde och väckte en kompis till henne och släpade med henne också ut på långpromenad. Klockan 9 på morgonen! 
Just nu springer hon runt i huset och plockar överallt, dessvärre sammanfaller inte mammas energi med pappas... Pappa ligger utslagen med mig i sackosäcken och "leker", eller jag leker och pappa halvsover:) Han är lite seg idag, och i vanliga fall brukar det inte göra så mycket. Men idag när mamma är på g, då försöker hon få fart på honom, men det går inte så bra:) Jaja, jag har iallafall roligt med pappa. Just nu sitter jag och plockar i och ur en påse med spelpjäser. Detta har roat mig i 30 minuter nu...
Som vanligt har jag varit sjuk. Det börjar bli bättre, men jag hostar fortfarande riktigt illa. Skönt att det snart är sommarlov!

1 kommentar:

Faster Pia sa...

Haha.. Typiskt!!
Skönt att du börjar bli bättre!
Vi ses snart..
Kram